محمد عباسی سه شنبه شب در گفتکو با خبرنگار ایرنا، افزود: تا ساعت 23 16 مصدوم به علت حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش زا در شب چهارشنبه آخر سال، به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور بوکان مراجعه کردند.
وی ادامه داد: تعداد 15 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند، ولی یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده به ناحیه صورت و چشم، در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اظهار کرد: هشت نفر از مصدومان از ناحیه چشم، 6 نفر از ناحیه دست و آرنج و بقیه از نواحی گوش و صورت زخمی شده اند.
عباسی با بیان اینکه متوسط سن مصدومان 18 سال است، گفت: کم سن و سال ترین فرد آسیب دیده حوادث چهار شنبه سوری پنج ساله و مسن ترین مصدوم هم 35 سال سن دارد.
به گزارش ایرنا، در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته تعداد هشت نفر مصدوم شدند که همگی آنها بعد از مداوا از بیمارستان مرخص شدند.
شهرستان بوکان با 227هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان غربی به شمار می رود که در جنوب این استان قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7510/3093** خبرنگار: محمد ادیب** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.