به گزارش ایرنا، فرماندار ملکشاهی در حاشیه راه اندازی این آزمایشگاه گفت: دارا بودن بالاترین جمعیت روستایی و قرار گرفتن در مسیر شهرستان های ملکشاهی و مهران و وجود امامزاده سید محمد عابد (ع) و مناطق گردشگری متعدد در روستای گنبد لزوم دسترسی مردم به امکانات بهداشت و سلامت را ضروری کرده است.
اسد قاسمی اظهار کرد: سه میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث سه خانه بهداشت روستایی در روستاهای نادر آباد، چشمه پهن و پاریاب تخصیص یافته است که در مراحل واگذاری به پیمانکار قرار دارد.
وی با اشاره ارتقای وضعیت بهداشت و درمان در ملکشاهی یادآور شد: فاز دوم پروژه دی کلینیک تخصصی شهرستان با اعتبار 70 میلیارد ریال در دست احداث است که با راه اندازی آن بسیاری از مشکلات حوزه سلامت ملکشاهی رفع خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی نیز در این مراسم از اختصاص یک دستگاه آمبولانس کمک دار به ارزش ریالی دو میلیارد و 200 میلیون ریال به شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه آمبولانس مجهز به تمام وسایل پزشکی است و بهترین کارکرد را در شرایط بحرانی در امداد رسانی دارد.
مرکز بهداشت و درمان روستای گنبد پیر محمد دارای بخش های مختلف آزمایشگاه، مامایی، دندانپزشکی، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها است که در سال 92 راه اندازی شد.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.