به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد: ایرنا با بیش از 80 سال سابقه فعالیت در تمامی حوزه ها، راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را نقشه راه خود قرار داده است.
وی با تقدیر از خدمات خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی کشور افزود: با وجود تنوع و تعدد رسانه ها و ایجاد شبکه های مجازی در عرصه اطلاع رسانی، خروجی ایرنا بعنوان یک منبع موثق خبری دقیق و حرفه ای همچنان مورد اعتماد مردم و قابل استناد در تصمیم گیری های مسئولان است.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: ایرنا با کارکردی حرفه ای افزون بر اینکه خدمات نظام را با برنامه و به طور منظم اطلاع رسانی می کند، دغدغه ها و مطالبات مردم را نیز برای تصمیم گیری مسئولان منعکس کرده و در جهت تحقق اهداف نظام تلاش می کند.
کلانتری تاکید کرد: نقش رسانه‌ها و مطبوعات در آگاهی بخشی و اطلاع‌ رسانی به مردم برای حضور حداکثری آنها در عرصه انتخابات مهم و تاثیرگذار است و شایسته است اصحاب رسانه برای تحقق این مهم تلاش کنند.
وی گفت: به طور قطع رسانه ها در حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم در عرصه های اجتماعی، سیاسی بویژه انتخابات نقش اساسی و محوری دارند.
مشروح گفت و گوی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با خبرگزاری جمهوری اسلامی روز سه شنبه 24 اسفند بر روی خروجی ایرنا قرار می گیرد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.