علی صحرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه تحریر خیال با 51 اثر هنری در رشته خوشنویسی با موضوع های مذهبی، آزاد و سایر جلوه های زیبای هنری برگزار شد.
وی افزود: این یازدهمین نمایشگاه خوشنویسی است که در شهرستان ایوان با هدف آگاه سازی جوانان در عرصه هنر و علاقه مندان به این هنر مقدس برگزار شده است.
صحرایی یادآور شد: این آثار از مدرسان و اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان ایوان و خوشنویسان ممتاز در سبک های نستعلیق و شکسته در معرض دید علاقه مندان هنر ناب ایرانی قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه ها می‌تواند نقطه عطفی برای شناسایی هنرمندان این شهرستان و نمایش آثار فاخر هنر ایرانی اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه شهرستان ایوان در تمام حوزه های مختلف فرهنگی و هنری دارای استعدادهای خلاق هنری و هنرمندان مطرح در سطح استان و کشور است، گفت: وجود این استعدادها و ظرفیت ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی برای پرورش بیشتر خلاقیت ها و استعدادهای هنری است.
این نمایشگاه از 17 تا 27 اسفند در مجتمع ارشاد ایوان برگزار شده است.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایوان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ایوان با بیش از 53 هنرمند توانا، خلاق و متعهد در حوزه هنرهای تجسمی و 15 هنرمند ممتاز در حوزه خوشنویسی از جمله گلرنگیان از هنرمندان فوق ممتاز این بخش هنری، موسس و مسئول انجمن خوشنویسان ایوان و برگزار کننده نمایشگاه است که نشان از استعدادهای بسیار خوب این شهرستان دارد بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه هایی سبب ایجاد انگیزه و ترغیب بیشتر جوانان و هنرمندان برای خلق آثار بی بدلیل هنری خواهد شد.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.