به گزارش ایرنا، این آیین به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر ایلام با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در این آیین با بیان اینکه همه تلاش مسئولان دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم است، گفت: ترویج فرهنگ نیکوکاری کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
حسین کلانتری بیان کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است که جامعه علاوه بر اینکه مردم متدین و پیرو دین باشند باید روحیه ای سرزنده و بانشاط نیز داشته باشند.
وی تلاش دولت را در کاهش فاصله طبقاتی و برقراری حقوق مساوی بین مردم قابل ستودن دانست و گفت: باید فرهنگ نیکوکاری روز به روز در جامعه توسعه یابد چرا که در فرهنگ و دین و آیین ما کمک به نیازمندان جایگاهی والا و برجسته بین مردم دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام نیز در این آیین گفت؛ کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.
ضیا رضایی بیان کرد: پارسال 10 میلیارد ریال کمک های مردمی استان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال به 14 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی اظهار کرد: دانش آموزان ایلامی در جشن های نیکوکاری و عاطفه های سال گذشته یک میلیارد و 540 میلیون ریال به همنوعان خود کمک کردند.
60 هزار نفر در استان ایلام اکنون زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند که از این تعداد حدود چهار هزار نفر دانش آموز است.
14 تا 20 اسفندماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام گذاری شده است.
خبرنگار: آزاده خرم** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.