به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان در این پیام آمده است: هرگز به مقام نیکوکاران و خاصان نخواهید رسید مگر آنکه از آنچه دوست می دارید و بسیار محبوب است در راه خدا انفاق کنید و هر آنچه انفاق کنید محققا خدا بر آن آگاه است. (سوره آل عمران آیه 92)
این پیام می افزاید: اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، مادی و معنوی انسان ها بسیار بالاست و دوستی و صمیمیت، خیر و سعادت دنیوی و اخروی، جلب رضایت خداوند متعال، آمرزش گناهان، آرامش روحی و روانی، تعدیل ثروت و ... همه از آثار و برکات این کار خداپسندانه است.
امام جمعه و استاندار کرمان اظهار کردند: در آستانه بهار طبیعت و سال نو و در راستای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه اسلامی، با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور جشن معنوی و ملی نیکوکاری با شعار (بهار همدلی، شکوه مهربانی) روزهای چهارشنبه 18 اسفند ماه در تمامی مدارس، پنجشنبه 19 اسفند ماه در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز بسیج در میادین اصلی شهرها، بخش ها و روستاها و جمعه 20 اسفند ماه در مصلاهای برگزاری نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود.
لذا از مردم ولایتمدار و نوعدوست دیار کریمان که همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرین بوده اند، انتظار می رود، دیگر بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به یاری نیازمندان و محرومان شتافته و غنچه های انسانیت و نوعدوستی را در کویر دل های نیازمند، شکوفا ساخته و گل های ایثار و از خودگذشتگی را در وجود خویش نمایان سازند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.