به گزارش ایرنا، معاون فرمانداری کهگیلویه روز چهارشنبه در آیین برگزاری این جشن در مدرسه دخترانه شاهد شهر دهدشت با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد به جامعه هدف اظهار داشت: جشن نیکوکاری حرکت مردمی و فرهنگی در راستای کمک به اقشار و دانش آموزان نیازمند است.
اسلام خسروی با تأکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها و آحاد مردم در برگزاری جشن نیکوکاری گفت: در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی از سوی کمیته امداد به جامعه هدف ارائه شد.
رئیس آموزش‌وپرورش کهگیلویه نیز در این آیین افزود: با توجه به نقش مدارس به‌ویژه دانش آموزان در برگزاری جشن نیکوکاری، پاکت‌ها و قلک‌های مخصوص دانش آموزان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی تحویل مدارس شده است.
سید لطف‌الله فروزان عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده در مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهدا خواهد شد.
558 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری سال جاری در این استان پیش‌بینی ‌شده است.
به گفته مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد میزان کمک‌های نقدی و کالایی جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری سال گذشته این استان افزون بر 12 میلیارد ریال بوده است.
33 هزار و 640 خانوار با جمعیت 84 هزار و 371 نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که 13 درصد جمعیت افزون بر 700 هزارنفری این استان را شامل می‌شود.
افزون بر 149 هزار دانش‌آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.