شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 50 میلیارد ریال با حمایت و کمک های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید این دستگاه هزینه شده است.
وی اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن به عنوان یکی از نیازهای پزشکی مردم دره شهر در آینده نزدیک در بیمارستان این شهرستان نصب و راه اندازی خواهد شد.
کاظم زاده افزود: اختصاص این دستگاه به بیمارستان دره شهر به دنبال پیگیری و پس از حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میسر شد.
این نماینده مجلس یادآور شد: راه اندازی این دستگاه ضمن رفع نیازها و مشکل های تشخیص پزشکی و درمانی باعث خواهد شد از صرف هزینه، مراجعه مردم این شهرستان و مناطق اطراف به دیگر شهرها جلوگیری شود.
وی همچنین از اختصاص چهار دستگاه آمبولانس مجهز به مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: واگذاری دستگاه سی تی اسکن و آمبولانس مجهز به این مناطق گامی مهم و ارزنده در راستای توزیع و افزایش خدمات درمانی و پزشکی به مردم این شهرستان ها خواهد بود.
دره شهر مرکز شهرستانی به همین نام در فاصله 130 کیلومتری جنوب خاوری ایلام قرار دارد.
مردم این شهرستان به سبب محرومیت و کمبود امکانات پزشکی و درمانی برای درمان بسیاری از بیماری ها ناچارند با تحمل سختی های بسیار به مرکز استان و شهرستان های استان لرستان سفر کنند.
راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان دره شهر به عنوان یکی از دستگاه های مهم در حوزه تشخیص بیماری ها نقش مهم و اساسی در کاهش هزینه ها، وقت و همچنین سلامت مردم این شهرستان دارد.
خبرنگار: جلال اسکندری** انتشار دهنده:شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.