به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر ایلام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار واحدهای مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات کلانتری ها قرار گرفت.
وی افزود: مأموران واحد مبارزه با مواد مخدر کلانتری 14 با استفاده از توان اطلاعاتی منابع خبری و نیز همکاری خوب مردم توانستند، پاتوق سوداگر مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را حین انتقال مواد مخدر دستگیر کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: در این مأموریت مقدار یک کیلو و 100گرم تریاک بسته بندی شده آماده توزیع و تعدادی آلات مصرف مواد افیونی کشف شد.
سرهنگ فتاحی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

* توقیف سواری پراید با بیش از 10 میلیون جریمه پرداخت نشده در دره شهر
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از توقیف سواری پراید با بیش از 10میلیون ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.
سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند، ماموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه سواری پراید را جهت بررسی متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای 10میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است، افزود: این مقدار خلافی در پی انجام تخلفات عدیده ثبت شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات این راننده سرعت غیر مجاز بوده است، تصریح کرد: خودرو متخلف جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6119/6034

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.