به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرگرد یونس سالاری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پاسگاه انتظامی بخش هنزاء ضمن انجام یکسری کار اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در مسیر جیرفت - رابر اعزام شدند و پس از مدت زمانی به یک دستگاه پژو پارس برخورد و دستور توقف آن را صادر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و راننده خودرو دستگیر شد.
وی افزود: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 173 بسته حشیش به وزن 173 کیلوگرم کشف و یک دستگاه خودروی سمند که به عنوان اسکورت مواد بود، توقیف و یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.
سالاری خاطرنشان کرد: 2 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد کشف شده و 2 خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.