به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل واعظی افزود: 17کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی زانتیا و بقیه در بازرسی از سه دستگاه خودرو سواری به دست آمد.
به گفته وی در این عملیات‌ها چهار دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

**کشف هرویین فشرده از معده سوداگر مرگ در درمیان
فرمانده انتظامی درمیان از کشف 104گرم هرویین فشرده از معده قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند که در بازرسی از خودرو مورد مشکوکی مشاهده نکردند.
سرهنگ محمود زال بیگی ادامه داد: با توجه به حالت روانی و استرس راننده خودرو احتمال حمل مواد به صورت بلعی متصور بود، که در بررسی ها مقدار هرویین ذکر شده از معده این فرد به دست آمد.

**سه شکارچی غیرمجاز در عملیات پلیس طبس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی طبس گفت: سه نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه حیات وحش این شهرستان دستگیر شدند.
وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر شکار غیرمجاز در منطقه حیات وحش، ماموران انتظامی با همکاری محیط بانان با گشت زنی و کنترل محورهای عبوری، سه نفر را هنگام شکار دستگیر کردند.
سرهنگ محسن جلالیان افزود: در بازرسی از شکارچیان متخلف، لاشه یک راس قوچ وحشی کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

**بی احتیاطی عابر پیاده در بیرجند به قیمت جانش تمام شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از وقوع یک فقره تصادف فوتی در پایانه مسافربری بیرجند خبر داد، گفت: در این سانحه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که در حال تردد در معبر داخل پایانه بود با عابر پیاده ای 35ساله برخورد کرد و کشته شد.
وی علت تصادف را بی احتیاطی از سوی عابر پیاده به علت ورود ناگهانی به داخل معبر ذکر کرد.

**سواری پژو پارس با 200کیلومتر سرعت در قاینات توقیف شد
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سرعت غیر مجاز 200 کیلومتر در ساعت در قاینات توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ حسین رضایی بیان کرد: به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز این خودرو 2 میلیون ریال جریمه و 10نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 *2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.