به گزارش ایرنا از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری در در همایش سالیانه کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در کنار ایجاد امنیت انتخابات، مأموران پلیس تحت هیچ شرایطی به نفع و یا ضرر کاندیدای خاصی حق تبلغ ندارند.
وی افزود: ستورالعمل جامع انتخابات را تدوین و به کلیه واحدها ابلاغ تا به فضل الهی یک بستر مهم امنیتی را فراهم کنیم تا مردم به راحتی در پای صندوق های رأی حضور پیدا کند و رأی خود را در صندوق اخذآراء بیاندازند.
فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: ما بایستی انشاءا... پوشش های امنیتی ، انتظامی و ترافیکی را فراهم کنیم.
وی راهپیمایی 22 بهمن را یک روز تاریخی برای ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: این روز یوم ا.. و روز پیروزی خون بر شمشیر است که باید این روز را قدر بدانیم و نیروی انتظامی استان تمامی تمهیدات لازم برای شرکت هرچه باشکوه تر مردم اندیشیده است.
سردار یاری به دستورالعمل شورای عالی تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها اشاره کرد و یادآور شد: این دستورالعمل در واقع روتوشی از بحث مدیریت مکنا است که به دنبال فرمان مقام معظم رهبری تدوین شده است.
وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان انتظامی استان ها فرمودند'کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر حاکمیت نظام اسلامی است'.
این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: در راستای عمل به فرامین رهبری بایستی بهترین جوانان تحصیلکرده ، خبره، بانزاکت و با مهارت در کلانتری ها و پاسگاهها حضور داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در تحقق امنیت پایدار استان بایستی از ظرفیت عظیم خیرین امنیت ساز استفاده شود و در این راه هیچ منع قانونی نداریم.
وی افزود: وقتی قرار است از ظرفیت خیرین امنیت ساز استفاده کنیم باید به آن چارچوب بدهیم و تمامی جوانب آن مهندسی و حسابرسی شود و نمایندگان نظارتی حفاظت و بازرسی در جلسات و برنامه های آن حضور مستمر داشته باشند تا شک و شبهه ای در این زمینه ایجاد نشود.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: به فضل الهی تا 6 ماهه اول سال 96 استان را گلستان خواهیم کرد.
وی گفت: ما در بحث تحول کلانتری ها و پاسگاهها ، ابتدا اماکن را کاملاً بازسازی می کنیم، تجهیزات اداری و امکانات را تأمین و بهترین خودروهایی که وجود داشته باشد را در اختیار قرار خواهیم داد.
وی به سلامت کارکنان در ناجا اشاره کرد و گفت: آنچه که برای ما در این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است سلامت کارکنان است.
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: ما بایستی همیشه خداوند و ائمه اطهار را ناظر بر اعمال خود ببینیم و صحت عمل و سلامت کاری داشته باشیم.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6119/6034

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.