دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت هفت مورد جدید به ۱۱۰ نفر رسید.

وی یادآور شد: شمار افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش آنها در ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است در استان ایلام هفت نفر است.

دکتر کریمیان گفت: از مجموع بیمارانی که در این استان به کرونا مبتلا شده اند تا کنون ۵۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمار پزشکان مبتلا به کرونا در این استان نیز چهار نفر است.

دکتر کریمیان از مردم خواست: ضمن در خانه ماندن و عدم ارتباط با دیگران، توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت کنند تا از ابتلای خود و اطرافیانشان به بیماری کرونا جلوگیری کنند.

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه پنج هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است. جهانپور گفت: متاسفانه ۱۲۵ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.