دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش آنها در ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است در استان ایلام ۱۸ نفر است و برای چهارمین روز متوالی فوتی نداشتیم.

وی یادآور شد: همچنین خوشبختانه تا کنون ۵۰ نفر بهبود یافته اند و هم اکنون ۴۵ نفر بستری و قرنطینه و ۶ نفر نیز فوت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمار پزشکان مبتلا به کرونا نیز به چهار نفر افزایش یافت.

دکتر کریمیان از مردم خواست: نکات بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه را جدی بگیرند و از دید و بازدید و تراکم جمعیتی خودداری کنند.

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون چهار هزار و ۷۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.