قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تفکیک مراجعان در کمپ های ترک اعتیاد باید براساس سن و میزان اعتیاد صورت گیرد.

وی افزود: همچنین دستگاه ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه خود نظارت کافی داشته باشند و به مجموعه هایی که مجوز می دهند، نظارت کنند.

استاندار ایلام با اشاره به نظارت دقیق بر کمپ ها، سرای سالمندان و مراکز ترک اعتیاد بخش خصوصی یادآور شد: دستگاه های اجرایی که مجوز فعالیت به بخش خصوصی اعطا می کنند در زمینه عملکرد آنها نیز باید پاسخگو باشند و قصور این مجموعه ها متوجه دستگاه صادر کننده مجوز است.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر توجه و حمایت از خانواده های معتادانی که در زندان و یا در کمپ ها پذیرش می شود، افزود: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه های مرتبط در این خصوص ورود کرده و نسبت به حمایت از خانواده هایی که سرپرست خانوار آنها در کمپ و یا زندان به سر می برد اقدام لازم صورت گیرد تا این خانواده ها با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند.

وی تاکید کرد: گروهی متشکل از دستگاه های مرتبط در این زمینه و جهت ساماندهی تشکیل شده با احصاء لیست معتادانی که در کمپ و زندان به سر می برند و خانواده های آنها بدون هیچ سرپرستی رها شده اند، مورد حمایت قرار گیرند.

بر اساس گزارش های غیر رسمی حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۵۸۰ هزار نفری استان ایلام به مواد مخدر اعتیاد دارند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.