مجید عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی این روستاها انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت های هر روستا با توجه به بررسی های میدانی شناسایی شده و امیدواریم این طرح در مرحله اجرا زمینه توسعه و اشتغال در این روستاها را فراهم کند.

فرماندار دهلران یادآور شد: رمناطق هدف این طرح هشت روستای شهرستان در دهستان دشت عباس هستند که با همکاری مردم و مسئولان محلی برنامه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

عسگری تاکید کرد: متناسب با ظرفیت های تحرک زای توسعه بیش از ۲۰ طرح برای اجرا در زمینه های دامداری، دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و سایر ظرفیت ها بصورت سنتی در این روستاها اجرا می شود.

وی اضافه کرد: اولویت در اجرای این طرح با مردم بومی روستاست و تلاش شده این طرح ها در زمان اجرا زمینه تامین نیازمندی های روستاهای اطراف را نیز فراهم کند.

فرماندار دهلران گفت: طرح های اولویت دار هر روستا مشخص شده و در نشست با دهیاران بار دیگر ضرورت سنجی انجام و در صورت اجرای این طرح ها شاهد توسعه اقتصادی و اشتغال در روستاها خواهیم بود.

شهرستان ۶۵ هزار نفری دهلران در ۲۲۸ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و بیش از ۲۴ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در ۷۰ روستای دارای سکنه زندگی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.