الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به ضرورت ایجاد طرح های اشتغالزایی توسط ارگان های مختلف افزود: امسال تسهیلات ویژه ای جهت اشتغال در مناطق مختلف به متقاضیان پرداخت شده که میتوان به ۲۴۰ طرح بنیاد برکت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ۲۰۲ طرح کمیته امداد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ، ۳۱ طرح بهزیستی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و ۳۰۸ طرح اداره کار با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دولت، اشتغال و رونق تولید است که عملکرد دستگاه های متولی در اعطای تسهیلات اشتغالزایی تاکنون مثبت بوده و این روند ادامه دارد.

فرماندار چرداول یادآور شد: با ظرفیت و پتانسیل هایی که در شهرستان موجود است، باید متقاضیان بدنبال مشاغل جدید و زودبازده باشند و در این راستا محدودیتی وجود ندارد و از طرح های اشتغالزای پایدار حمایت می کنیم.

فتاحی اضافه کرد: ارگان های مربوطه باید بر اجرای طرح های مختلف نظارت کامل داشته و مانع انحراف تسهیلات شوند، زیرا هدف از اجرای طرح ها ایجاد شغل ماندگار، رونق تولید و حمایت از محصولات داخلی است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بنیاد برکت جهت اشتغالزایی در روستاها گفت: بنیاد برکت باید در افزایش صندوق های روستایی طرح آسمان جهت تسریع و تسهیل در اعطای تسهیلات اهتمام داشته باشد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.