یاراله نصیری روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: نشست های ستاد تنظیم بازار استان بصورت روزانه برگزار و بحث های کارشناسی با حضور اتحادیه های مرتبط به منظور رصد و کنترل  وضعیت بازار صورت می گیرد.

وی به افزایش آمار ۱۰ برابری جلسات تنظیم بازار از ابتدای موضوع سهمیه بندی بنزین اشاره و تاکید کرد: با اصلاح رفتارهای اشتباه اقتصادی بویژه در زمینه حمل و نقل کالا می توان نوسانات ناشی از جو روانی را کنترل کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: روزانه ۱۲۰ قلم کالای پرمصرف و اساسی از سطح بازار رصد و در سامانه های ملی درج می شود، بنابراین قیمت ها شفاف بوده و بیش از ۷۰ درصد قیمت کالاها هیچونه تغییری نداشته و مابقی تغییرات مربوط به افزایش صادرات و تغییر فصل (تره بار) بوده و متاثر از گرانی بنزین نیست.

نصیری به تشریح وضعیت بازار خدمات پرداخت و اضافه کرد: با تصمیمات و سهمیه های تخصیص یافته بخش زیادی از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری ساماندهی شده و با متخلفانی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت ها کنند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

نصیری از همراهی و همکاری اصناف و بازاریان در این برهه زمانی تقدیر کرد و گفت: بدون شک با هماهنگی تمامی ارگان های مسوول از این موقعیت حساس نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.