سیدحسین نقوی حسینی روز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز ۱۳ آبان در شهر ایلام اظهار داشت: آمریکا به جای گزینه نظامی از راه های مخرب دیگری چون نفوذ، تلاش برای ایجاد تفرقه در بین قومیت های ایرانی، جاسوسی، تحریم و فشار اقتصادی و انزوای سیاسی سعی در آسیب رسانی به انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش با همه توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی برخواسته اند، افزود: ملت ایران در برابر هرگونه زورگویی دنیای استکبار ایستادگی می کنند و هیچگاه تحت فشارهای ظالمانه دشمنان تسلیم و مرعوب نخواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام هدف آمریکا ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در زمان اوباما با طرح دیپلماسی برجام تا حدود زیادی موفق به تحقق خواسته های شوم خود شد و با خروج از برجام و تعهدات یک طرفه ایران نسبت به برجام و عدم پایندی و بدقولی طرف اروپایی به این معاهده بین المللی روی واقعی خود به ایران اسلامی را نشان داد.

نقوی حسینی اضافه کرد: بعد از محرز شدن بدعهدی غربی ها در قبال برجام برای مسئولان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شروع به کاهش تدریجی تعهدات خود در قبال برجام کرد و گام های اول تا سوم کاهش تعهدات را اجرایی کرده و گام چهارم نیز به زودی آغاز می شود.

وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت ایران اسلامی از مشکلات و توطئه های دشمنان حرکت گام به گام مردم و مسئولان در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب است و اعتماد به رهنمون های ایشان و عدم تفسیر به رای خود از مطالب معظم له موجب سرافرازی بیش از پیش نظام در سطح ملی و بین المللی می شود.

نقوی حسینی گفت: تمام تلاش آمریکا نفوذ در بین مسئولان نظام و جذب افراد مهم و اطرافیان آنهاست تا این اشخاص به سمت و سوی آمریکا و اسراییل گرایش یابند و از منافع آنها دفاع کنند.

وی افزود: همانگونه که در سیاست خارجی با آمریکا مبارزه می کنیم باید با عوامل داخلی حامی آمریکا و اسراییل نیز مبارزه همه جانبه داشته و مانع نفوذ آمریکا در بین مسئولان شویم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جدید قوه قضاییه مبارزه همه جانبه ای را با عوامل فساد که مدیریت آن را آمریکا برعهده دارد، آغاز کرده و بارغه های امید را در بین مردم روشن کرده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه آمریکا در زمان شاهنشاهی عزت و اعتماد به نفس ایرانی را پایمال کرد، گفت: اما بعد از پیروزی انقلاب و با استفاده از تجارب جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در زمینه دفاعی و نظامی به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته و این اقتدار موشکی خود را در جنگ های سوریه و عراق به رخ جهانیان کشید و هیچ کشوری و ابرقدرتی جرات دست درازی به حریم ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش ایرنا، قرائت بیانیه، سوزاندن پرچم های آمریکا و اسرائیل، برگزاری تریبون آزاد با موضوع استکبار ستیزی و افول آمریکا، ایستگاه نقاشی دانش آموزی و برگزاری نمایشگاه اقدامات ۴۰ ساله انجمن های دانش آموزی استان ایلام در حاشیه راهپمایی ۱۳ آبان استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.