حیدر نعمتی روز دوشنبه در هفدهمین نشست کمیته اشتغال و سرمایه گذاری استان بر استفاده حداکثری و بهینه از تسهیلات اشتغال روستایی تاکید کرد و افزود: باید برای جذب تسهیلات روستایی تلاش و بانک ها نسبت به بررسی طرح ها و سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: باید از تسهیلات روستایی استفاده بهینه شود و اولویت پرداخت این تسهیلات به تکمیل طرح های نیمه تمام روستایی اختصاص یابد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: کمیته اشتغال استان در راستای جذب تسهیلات روستایی هر هفته به صورت مصداقی و عملیاتی برگزار می شود و در تلاش هستیم تا بر اساس برنامه زمان بندی شده روند اجرای مصوبات را پیگیری کنیم.

نعمتی از بانک­ های عامل خواست با توجه به مدت کم جذب تسهیلات اشتغال روستایی بررسی لازم در خصوص طرح­ هایی که متقاضی پای کار نیستند و مشکل وثیقه دارند، بررسی و طرح جایگزین معرفی کنند.

وی همچنین از صندوق کارآفرینی و امید خواست باتوجه به باقی ماندن بخش زیادی از سهم تخصیصی هرچه سریع تر نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: تسهیلات به عنوان یک منبع در راستای رفع بیکاری و استفاده از ظرفیت­ های استان تخصیص یافته­ اند که باید نهایت استفاده را در جذب آنها برد.

در این نشست مقرر شد که به منظور رسیدگی و تسریع در روند پرداخت تسهیلات سهم اشتغال روستایی کارآفرینی و امید با حضور دستگاه های مرتبط در نشست جداگانه ای رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.