مصطفی نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زائران طی ۲ روز گذشته تاکنون در مرز مهران از طریق امدادگران و نیروهای اورژانس اجتماعی مستقر در مرز ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: در این ستاد، تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر شده و افراد گمشده در هر سنی تا زمان سپردن به خانواده‌هایشان توسط مددکاران و نیروهای این سازمان خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره بهزیستی مهران اظهار کرد: بهزیستی به عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات لازم خدمات‌دهی به زائران حسینی را انجام می‌دهد.

نادری با اشاره به استقرار تیم توانبخشی در مرز مهران برای خدمات‌دهی به زائران سالمند و معلول گفت: از طریق این تیم خدمات مختلف از جمله فیزیوتراپی و توزیع وسایل توانبخشی به زائران ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.