مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: بازاریابی و حمایت از مهم‌ترین نیازهای اشتغال بانوان به خصوص تولیدات انبوه در کارگاه‌ها است. 

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، نفیسه نخعی، امروز ۲۹ تیر، در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی دستان پرتوان که به مناسبت هفته بهزیستی و آشنایی مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی از نحوه اشتغال بانوان کم توان برنامه ریزی شده بود، افزود: این کارگاه از سال ۸۴ راه اندازی شده و تقریباً چرخه آموزش و تولید در آن تکمیل است.

وی با بیان اینکه بیشترین نیاز فعلی بازار فروش است، اظهار کرد: انتظار می‌رود بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از تولیدات این قبیل واحدهای تولیدی سفارش خرید داشته باشند تا شاهد رونق بیشتر در این کارگاه‌ها باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، افزایش بازار فروش برای اشغال بانوان را راهی برای توانمندسازی دانست و ادامه داد: انواع سوغات، هدیه و نیازهای روزمره در لابه لای تولیدات کارگاه‌هایی همچون دستان پرتوان دیده می‌شود که می‌تواند برای مشتری جذاب باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم معرفی اثربخشی از نحوه کار این کارگاه ارائه شده باشد.

کارگاه حمایتی تولیدی دستان پرتوان سال ۸۴ با فعالیت ۱۰ نفر از دختران کم توان ذهنی و جسمی فعالیت خود را در بیرجند آغاز کرد.

کارگاه خیاطی، گل‌دوزی، صنایع‌دستی، بافت و پته‌دوزی از جمله بخش‌های این واحد حمایتی تولیدی در بیرجند است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.