سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مهران و به منظور سهولت در تردد اتوبوس ها و جلوگیری از حوادث احتمالی تردد هرگونه خودروهای سنگین از امروز ۱۵ مهرماه لغایت ۲ آبان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: این ممنوعیت شامل کامیون های تجهیزات و مواد غذایی مرتبط با برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب ها در خاک عراق نیز می شود و تنها خودروهای سوخت رسان مجوز تردد در این مسیر را خواهند داشت.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های استان نیز یادآور شد: هم اکنون تردد خودروهای زائران حسینی در جاده های استان با سهولت در حال انجام است و ترافیک بصورت روان انجام می شود.

به  گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.