به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان به نظارت دقیق و محسوس بر نمایشگاه پاییزه عرضه محصولات مدارس تاکید کرد و افزود: باید استقرار بازرسان مشهود باشد و ناظران بهداشتی هم در نمایشگاه حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: قیمت های لوازم التحریر عرضه شده با حضور بازرسین و کارشناسان تخصصی رصد شود تا در حق مردم احجافی صورت نگیرد.

معاون استاندار ایلام به مشکلات پیش آمده سایت نمایشگاه دایمی استان اشاره کرد و گفت: اختلاف نظر در خصوص قیمت غرفه ها باید در نشست کمیته نمایشگاهی استان بررسی و ساز و کاری برای برگزاری نمایشگاه های فصلی در نظر گرفته و میزان هزینه هایی که باید از غرفه داران اخذ شود، مشخص باشد.

نعمتی افزود: در راستای تنظیم بازار و کاهش هزینه ها از سوی سازمان صنعت تاکید شده که مرکز غله به صورت مجانی در اختیار نمایشگاه پاییزه و اتاق اصناف قرار گیرد. 

وی در ادامه به اختصاص سهمیه دفترچه مناطق محروم اشاره کرد و یادآور شد: آموزش و پرورش استان ظرف مدت یک هفته باید نسبت به تعیین تکلیف سهمیه اختصاص یافته اقدام کند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: اتاق اصناف و شرکت شهرک ها باید از ابزار تشویقی نظیر کاهش قیمت ها و تقسیط بلند مدت برای صاحبان صنوف آلاینده استفاده کنند.

نعمتی همچنین خواستار پیگیری استقرار کانکس پاسخگویی به شکایات مردمی در سطح شهر توسط شهرداری ایلام و اداره کل صنعت و معدن استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست سهمیه لاستیک سنگین و همچنین کالاهای سهمیه گوشت و برنج و مرغ و روغن سهمیه ماه محرم و صفر نیز مطرح و تصمیماتی در خصوص نحوه توزیع آنها اتخاذ شد.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.