به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام که ظرف دو روز گذشته در جهت پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردمی پس از حضور در ستاد مرکزی اربعین با دکتر دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای کشور، دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و … با سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دیدار داشته است در دیدار با عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سازمان صدا و سیمای کشور از خبرهای خوش برای استان گفت و تصریح نمود؛ در این سفر بحث تقسیمات کشوری مناطق مختلف استان که تحت اقدام وزارت کشور است مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و در این راستا به زودی شاهد خبرهای خوشی برای مردم هلیلان خواهیم بود.

وی در ادامه از برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین خبر داد و گفت: طبق توافقات بعمل آمده در این ایام هر هفته چهار پرواز رفت و برگشت انجام می‌پذیرد که در صورت توجیه می‌تواند بعد از اربعین نیز ادامه داشته باشد.

سلیمانی دشتکی سپس از رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مستضعفان کشور در خصوص تحت پوشش قرار دادن منطقه هلیلان توسط این بنیاد خبر داد و گفت؛ این پیشنهاد از طرف استانداری ایلام به بنیاد مستضعفان کشور ارائه شده است که هم زمان با محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی این منطقه محروم استان نیز تحت اقدام قرار گیرد که با قول مساعد و بررسی با دید مثبت از طرف رئیس بنیاد مستضعفان کشور روبه رو شده است.

** تعامل و همکاری سپاه و بسیح در اربعین و سیل ستودنی است

استاندار ایلام گفت: در استان وحدت و همدلی مثال زدنی بین دولت با دیگر نهادها و ارگان‌های مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.

قاسم سلیمانی دشتکی همچنین در دیدار با سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و معاونین ایشان از تلاش‌ها و زحمات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در اربعین ۹۷ و سیل فروردین ماه ۹۸ تقدیر کرد و گفت: در استان وحدت و همدلی مثال زدنی بین دولت با دیگر نهادها و ارگان‌های مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.

در این دیدار که سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان نیز حضور داشت، سلیمانی دشتکی پای کار بودن سپاه و بسیح در کنگره بزرگ اربعین را بی بدیل خواند و گفت: این وحدت و همدلی بر تمام امور استان وجود دارد و انشاءالله در اربعین پیش رو نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

استاندار ایلام ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بحث اربعین و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان افزود: امروز تمام مجموعه‌ها و نیروهای دلسوز استان تمرکز خود را بر دو مقوله مهم اربعین و بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گذاشته‌اند و در این زمینه حضور مستمر و تعامل و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: زیرساخت‌های اربعین در استان با روند مطلوبی در حال انجام است و در این میان پروژه‌های خوبی نیز توسط نیروهای سپاه و قرارگاه خاتم در حال انجام است.

وی در ادامه به پروژه‌های راه سازی، استراحت گاه‌های متعدد در پایانه مرزی و تکمیل مجتمع سید الشهدا (ع) که توسط سپاه در حال انجام است، اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای خدمت رسانی به زوار توسط دولت با همکاری این ارگان مهم در حال اجرا است و به موازات این اقدامات بحث راهیان نور و برگزاری کنگره شهدا در استان نیز در دستور کار است.

در این نشست سردار سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب استاندار ایلام با مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در استان گفت: بسیج و سپاه همچون گذشته در برگزاری مراسم باشکوه اربعین و کمک و امداد رسانی به مناطق سیل زده استان پای کار خواهد بود و همکاری خواهد داشت.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.