به گزارش خبرنگار ایرنا ارسلان زارع روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان به ریاست وزیر کشور اظهار کرد: گیلان ظرفیت های ارزشمند گوناگونی دارد که مهترین آنها ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی آن است.

وی با اشاره به وفاق و اعتماد بین مسئولان در دولت تدبیر و امید افزود: به سبب وحدت و همدلی و تلاش های صورت گرفته در طول عمر دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزنده ای برای مردم ایران انجام شده است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی و انسجام بخشی و همکاری و همراهی همه مردم و مسئولان و با تلاش و پیگیری های مستمر برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید گام بر می داریم و در راستای برنامه های توسعه استان با رویکرد اقتصادی و اشتغالزا، از همه ظرفیت های استان اعم از انسانی و مواهب طبیعی الهی در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی ، گردشگری و خدمات بهره می گیریم.

زارع تصریح کرد: امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه ها و اهداف دولت در استان در دستور کار خواهد بود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در دوم اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم در فضایی امن و قانون مند خواهیم بود.

زارع با اشاره به لزوم  تکمیل پروژه های تکمیل آزاد راه منجیل و اتصال راه آهن به بنادر انزلی ، کاسپین و آستارا در راستای تکمیل کریدور شمال جنوب برای توسعه همه جانبه استان گفت: تلاش می شود تا اصل شایسته سالاری و مشی اعتدال رئیس جمهوری را در استفاده از منابع انسانی کارآمد ، متدین ، متخصص و مبتنی بر اندیشه های دولت مد نظر قرار دهیم .

به گزارش ایرنا در مراسمی با حضور وزیر کشور ارسلان زارع به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی و از تلاش های مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان که به سمت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شده ، قدردانی شد.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.