عبدالرضا رحمانی فضلی عصر پنجشنبه آخرین برنامه کاری دو روز خود در چهارمحال و بختیاری در دیدار از کارخانه نساجی حجاب شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود : خیلی خوشحال شدم از نزدیک با این تولید این کارخانه آشنا شدم و توضیحاتی که مدیرعامل این کارخانه داد ۵ میلیون متر چادر مشکی در این مجتمع تولید می شود که تا ۸.۵ میلیون متر در سال نیز قابل افزایش است و تنها کارخانه داخلی چادر مشکی در ایران با کیفیت بالاست.

به گفته وی؛ استقبال از محصول ایرانی دچار مشکی بالاست و باید از این نوع محصول که مورد استفاده بانوان در کشور است حمایت کرد.

وی گفت : رنگ مورد نیاز این مجتمع وارداتی است و انتظار است دانشگاهها و موسسات علمی و دانش بنیان تلاش کنند رنگ مورد نیاز این نوع کارخانه های داخلی را تولید کنند و دستگاه های اجرایی و خانواده ها نیز برای بهره مندی از بانوان از این محصول از تولیدات کارخانه استفاده کنند.

وزیر کشور امنیت چهارمحال و بختیاری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت :این استان از نظر امنیت وضعیت و شرایط عالی دارد و باید از همه دستگاه های مربوطه تقدیر کرد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یک عقب ماندگی و محرومیت تاریخی دارد ، گفت : استانداری از سرمایه گذاران حمایت می کنند و امید است در خصوص توسعه استان همه بانک ها و شرکت ها در این استان سرمایه گذاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در سفر دو روز خود به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای تامین ، نشست با ائمه جمعه شهرکرد ، نشست اقتصاد مقاومتی و شورای اداری و نشست با خبرنگاران حضور یافت و از صنایع دستی و مجتمع نساجی چادر مشکی استان دیدن کرد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.