به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت با کوتاه کردن فرآیند و عدم مراجعه حضوری و کارمزد ۲ درصد سعی دارد که از محل منابع خود در بحث کارآفرینی و اشتغال خانگی با هدف ایجاد شغل برای افراد اقام کند.

وی ادامه داد: همچنین این بانک دارای پشتیبانی و زنجیره تکمیل با ارزشی است که از شغل های ایجاد شده حمایت کرده و محصولات تولیدی آنها را خریداری می کند.

معاون استاندار ایلام افزود: تشکل های غیر دولتی و خیرین می توانند با سرمایه گذاری در این بانک به کمک افراد کارآفرین بدون سرمایه بیایند و فرصت ایجاد شغل را به این افراد بدهند.

نعمتی گفت: این بانک در استان های مختلف کشور طرح های اشتغالزایی با استفاده از منابع خود ایجاد کرده که امیدواریم این اقدام در استان ایلام نیز منجر به اشتغالزایی افراد شود.

مدیرعامل بانک رسالت نیز در این نشست گفت: شبکه توسعه اجتماعی رسالت چهار سال است که شروع بکار کرده و با همیاری اجتماعی مردم به کارآفرینی اجتماعی برسد.

محمد طاهری اظهار داشت: سعی می شود تا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و کارمزد ۲ درصد زنجیره ارزش نیز هدایت و شغل افراد پایدار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست همچنین به بررسی کارورزی در محیط کار واقعی و گزارش پرداخت تسهیلات روستایی استان نیز پرداخته شد و بر ضرورت جذب و تسریع در روند جذب تسهیلات تاکید شد.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.