فرماندار ایلام گفت: مشارکت اجتماعی، کمک و همراهی مردم، همدلی و اتحاد بین احزاب یکی از شاخص های مهم در توسعه شهرستان است که باید تقویت شود.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «خیر اله گراوند» در نشست هم اندیشی احزاب سیاسی با فرماندار پیرامون توسعه شهرستان ایلام اظهار کرد: ضمن تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت احزاب در بخشهای مختلف، احزاب سیاسی را چرخ دنده های دمکراسی نامید و گفت از فعالیتهای قانونی احزاب و اصحاب رسانه حمایت می کنیم .

فرماندار ایلام گفت: رویکرد مدیریت  شهرستان ایلام رویکرد استاندار است که ایشان تلاش دلسوزانه و دغدغه ارتقا شاخص های مهم  استان را در پیش گرفته است .
وی افزود: احزاب باید به صورت ویژه دیده شوند و بنده نیز برای  توسعه احزاب استان در خدمت  تمامی جریان ها و گروه ها سیاسی هستم
.

گراوند، تاکید کرد: احزاب سیاسی باید راهکار و برنامه داشته باشند و در اختیار ما قرار دهند و از نظرات و دیدگاه های  احزاب قطعا استفاده خواهیم کرد و دست برادری را جلوی تمام احزاب و گروه های سیاسی در راستای توسعه شهرستان دراز می کنم .

وی با اشاره به اینکه انتخابات، بهار احزاب است افزود: جای تشکر دارد که احزاب سیاسی فارغ  از رقابت ها با تعامل در خانه احزاب استان در زیر یک سقف در یک محل مشترک  کنار هم فعالیت می‌کنند .

فرماندار ایلام با بیان اینکه فضای سیاسی استان پویا و با نشاط است بیان کرد: ما به عنوان مجری قانون در انتخابات پیش رو وظیفه  ایجاد امنیت و محافظت از آرا که یک حق الناس را داریم   و احزاب سیاسی به عنوان تشکل های مدنی و مردمی  وظیفه  گرم کردن تنور انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات را دارند .

فرماندار ایلام، تصریح کرد: احزاب باید  دامنه فعالیتهای خود را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ... جهت ارتقا شاخص های توسعه شهرستان گسترش دهند و از نگاه قومی و قبیله ای بپرهیزند .

گراوند با اشاره به فعالیت ۲۷ حزب سیاسی در شهرستان ایلام گفت: احزاب سیاسی  باید در انتخابات  پیش رو اخلاق مداری را سر لوحه خود قرار دهند .
  وی  خاطرنشان کرد: مشارکت اجتماعی، کمک و همراهی مردم، همدلی و اتحاد بین احزاب یکی از شاخص های مهم در توسعه شهرستان است که باید تقویت شود

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.