به گزاش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،رضازاده٬ انتخابات را رابطه برد برد نظام و مردم توصیف کرد و یاد آور شد: با مشارکت مردم در انتخابات٬ قدرت نظام بالا می یابد و مردم نیز خود سرنوشت و فرجام سیاسی٬ فرهنگی٬ اقتصادی و ...خویش را رقم می زنند.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور با اشاره به این که مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخاباتی سالم٬ امن٬ رقابتی و مشارکت حداکثری تاکید دارند٬ تصریح نمود: در دولت تدبیر و امید٬ انتخابات ها عادلانه٬ امن٬ سالم٬ با بیطرفی کامل و حضور حداکثری مردم برگزار شد و از افتخارات نظام است که همه دولت ها در برگزاری انتخابات٬ مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را رعایت می کنند.
رضازاده با بیان این که انتخابات را فقط دولت برگزار نمی کند بلکه نهادهای مختلفی در برگزاری نقش دارند٬ خاطر نشان ساخت: تمام دست اندرکاران انتخابات٬ معتمدین مردم هستند.
وی با تاکید بر این که رعایت حق الناس و مشارکت حداکثری دغدغه اصلی همه است٬ گفت: برگزاری انتخاباتی شکوهمند٬ خواست و اراده همه آحاد ملت ایران٬ مسئولان٬ احزاب و گروه های سیاسی است.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور، با اشاره به این که رقابت سیاسی احزاب و گروه های سیاسی، نشانگر پویایی است، افزود: امروز، همه سلایق، احزاب و جریان های سیاسی قانونی داخل کشور در انتخابات کاندیدا دارند.
رضازاده، با بیان این که نتیجه انتخابات باشکوه، اقتدار ملی کشور است، یاد آور شد: امروز کشور از تهدیدات ایمن است و وحدت و انسجام جریان های سیاسی برای افزایش مشارکت سیاسی در اوج قرار دارد و انتخابات، کاملا رقابتی است.
وی فضای مجازی را از ابزار آگاهی های مردم توصیف نمود و گفت: رشد آگاهی مردم از مولفه های موثر در افزایش مشارکت است و تخریب و سیاه نمایی دستاوردهای نظام، موجب دلسردی و کاهش مشارکت می گردد.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور، با بیان این که میانگین مشارکت ملت ایران در 34 انتخابات، 67.7 درصد است، خاطر نشان ساخت: دو قطبی کردن جامعه و امنیتی نمودن فضای انتخابات، خدمت به نظام و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب نیست.
وی به افزایش تعامل در جامعه سیاسی در دولت تدبیر و امید اشاره نمود و تصریح کرد: مجوز 12 هزار سخنرانی در دولت یازدهم صادر شد که 1400 سخنرانی در محیط های دانشگاهی انجام شده است و تنها 1 درصد از سخنرانی ها در دولت تدبیر و امید لغو گردید که دولت با لغو آن ها موافق نبود.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور، با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید برای تمامی درخواست های تاسیس احزاب، مجوز صادر شده است و خانه احزاب استان ها فعال شده است، افزود: امروز فضای سیاسی باز و با نشاطی در کشور حاکم است و همه اقشار در چارچوب قانون می توانند حرف هایشان را بزنند.
رضا زاده، با بیان این که تعامل قوه مجریه و دیگر قوا و نهادهای کشور در مطلوب ترین شکل آن قرار دارد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در صحنه بین المللی نیز از سیاست تعامل در جهت پیشبرد امور کشور بهره برده است.
در آغاز این نشست جعفر قمی، دبیر ستاد انتخابات مازندران عنوان کرد: این استان درمشارکت حداکثری در انتخابات در بین استان های کشور رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، تصریح نمود: : در استان مازندران 44 حزب و گروه سیاسی مجوز فعالیت دارند، که می توانند مشارکت حداکثری را در این انتخابات رقم بزنند.
در این نشست هم چنین اصحاب رسانه ها و برخی نمایندگان احزاب سیاسی استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در جهت توسعه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پرداختند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639170
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.