احد ندایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح طلبان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات برنامه های متعددی دارند تا شاهد برگزاری پرشور انتخابات باشیم.
وی با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخاباتی استان اردبیل به سمت تحزب و آرای سیاسی گرایش یافته افزود: نقش گروه های سیاسی در زمینه جلب مشارکت و اعتماد عمومی بسیار مهم است و هر زمان اعتماد در بین مردم نسبت به انتخابات و کاندیداها بیشتر شده به همان اندازه مشارکت نیز بیشترشده است .
رییس شورای استانی حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل با اشاره به نقش احزاب در انتخابات افزود: احزاب در تمام دوره های انتخابات نقش قابل ملاحظه ای داشته اند و بعنوان نیروی محرکه بوجود آوردن مشارکت فعال در راستای ترقی نظام و حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی عمل می کنند.
ندایی با بیان اینکه بین انتخابات و احزاب سیاسی پیوند و ارتباط نزدیکی وجود دارد گفت: احزاب نقش مؤثری در هدایت و بسیج مردم به پای صندوق رأی و معرفی نامزدها دارند.
وی افزود: در انتخابات رابطه دو سویه میان احزاب و مردم سالاری برقرار می‌شود از یک طرف مردم سالاری بعنوان بستر ظهور شکل گیری و نهادینه شدن احزاب سیاسی مطرح می گردد و از سوی دیگر احزاب سیاسی زمینه موفقیت روند توسعه سیاسی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را فراهم می کنند.
رییس شورای استانی حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل بیان کرد: برای رسیدن به اهداف عالی مردم سالاری دینی بهترین نقشه راه، احزاب هستند و وقتی احزاب پویا و فعال در عرصه انتخابات حضور داشته باشند انتخابات پرشور می شود.
ندایی در خصوص انتخابات شورای شهر هم گفت:احزاب استان برای گزینش افراد کارامد و توانمند اقدام های موثری را انجام دادند و در زمان مقرر لیست واحد برای انتخابات شوراهای شهر از سوی اصلاح طلبان اعلام و به مردم معرفی خواهد شد .
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.