جواد شرفخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام هنوز در زمینه انتخابات شورای شهر به جمع بندی نرسیده و تاکنون به این موضوع ورود نشده است.
وی توضیح داد: برای ارائه فهرست انتخاباتی و حمایت از نامزدهای شورای شهر نخست باید کارگروه شوراهای این تشکل سیاسی بررسی‌های آغازین را انجام دهد که پس از جمع‌بندی برسد خروجی را برای تصویب نهایی به شورای سیاستگذاری ارسال کند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: هنوز فهرست‌ نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی مراجع قانونی اعلام نشده که پس از اعلام لیست تایید صلاحیت شدگان، کارگروه شوراها با بررسی پیشینه و سنجش توانایی و کارآمدی نامزدهای متقاضی و تطبیق با شاخص‌های تعیین شده، کار بررسی آنان برای حضور در لیست حمایتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام آغاز می شود.
وی تاکید کرد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در صورت جمع بندی و ارایه لیست موضوع را به صورت رسمی و در قالب بیانیه برای آگاهی همگانی از سوی رسانه ها اطلاع رسانی می کند.
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی ایلام با گمانه زنی در مورد نامزدهای شورای شهر اقدام به انتشار لیست انتخاباتی مورد حمایت اصلاح طلبان کردند.
انتخابات سراسری شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت آینده همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
مردم شهر 220 هزار نفری ایلام مرکز استان در این انتخابات هفت نفر را به عنوان نمایندگان خود در شورای اسلامی برمی گزینند.
خبرنگار: جلال اسکندری** انتشار دهنده:شهریار حیدری فر
/6034/6033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.