عباس شمس‌اللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا پایان سال جاری اشتراک‌ پذیری ۱۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز این استان برنامه‌ریزی شده که جمعیتی افزون بر ۶ هزار خانوار شهری و روستایی را شامل می شود.

وی از تحقق ۵۳ درصدی اهداف گازرسانی شرکت گاز ایلام در سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا پایان تیرماه عملیات اجرایی ۱۴ کیلومتر خط تغذیه، ۷۷ کیلومتر شبکه توزیع، ۲ هزار و ۵۵۳ فقره انشعاب گاز در مناطق روستایی و شهری استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به میزان و حجم عملیات اجرایی طرح های گازرسانی در دست اجرا یادآور شد: ۱۳۷ کیلومتر خط فلزی، ۳۴۲ کیلومتر اجرای شبکه و بیش از ۶ هزار انشعاب تا پایان سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

شمس اللهی ادامه داد: هم اکنون عملیات اجرایی گاز رسانی به ۸۷ روستا در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است که با تکمیل و افتتاح طرح های گازرسانی در حال اجرا میزان پوشش شبکه گازرسانی در مناطق روستایی ایلام به ۹۴ درصد جمعیت روستایی در قالب ۴۶۵ روستا این استان افزایش می یابد.

شمس اللهی در خصوص وضعیت شبکه گاز رسانی شهری نیز اضافه کرد: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه گاز ۹۹ درصد جمعیت شهری استان است و تنها شهر های میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نبوده که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

وی ابراز امیدواری کرد: با گازرسانی به ۲ شهر و روستاهای باقیمانده تا پایان سال با تحقق اهداف مصوب شرکت گاز استان، ایلام نیز به جمع استانهای سبز در حوزه انرژی می پیوندد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۸۷ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

۳۰۳۲/‏۶۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.