فرماندار ایلام با حضور در بخش سیوان، با حضور در روستاهای جعفرآباد، حسین‌آباد، میدان، داروند و روستای هدف گردشگری حیدرآباد ، پای دغدغه‌های  مردم این روستاها نشست. 

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، امروز «خیرالله گراوند» پس از شنیدن درد‌دل‌های مردم این روستاها اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و حضور در جمع آنان و شنیدن درد دل‌ها و دیدن مشکلات آنها به تسریع در حل این مسائل کمک خواهد کرد.

فرماندار ایلام با بیان اینکه در این سفر مدیران شهرستان نیز همراهی می‌کنند، گفت: مشکلاتی که در شهرستان قابل حل است، حل خواهد شد و آنچه که باید در شوراهای استانی مطرح یا با مدیران کل در میان گذاشته شود، حتما مطرح خواهند شد.

گراوند ادامه داد: بخش سیوان و مخصوصا دهستان میش‌خاص دارای ظرفیت‌های عظیم گردشگری و اقتصادی است و با همت مردم و مسئولان این پتانسیل‌ها به معنای واقعی شکوفا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌‌ای به روستاها دارد، گفت: همین نگاه در استان ایلام نیز وجود دارد و پیگیری‌های استاندار ایلام برای توسعه‌ی استان، حجت را بر دیگر مسئولان تمام کرده و همه‌ی ما موظفیم در راه حل مشکلات مردم مجاهدت کنیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: دوراندیشی و آینده‌نگری مردم و مسئولان محلی در کنار مشارکت جمعی موجب آبادانی روستاها می‌شود و با توجه به اینکه در سال رونق تولید هستیم، تلاش دولت نیز این است که روستاها به عنوان محور تولید، جایگاه واقعی خود را در این عرصه پیدا کنند.

گراوند تاکید کرد: در توزیع اعتبارات شهرستان کاملا عدالت رعایت خواهد شد و پتانسیل‌ها و مسائل مناطق مختلف در نظر گرفته خواهند شد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، گراوند با حضور در روستای هدف گردشگری حیدرآباد از تلاش‌های «حسین مظلومی» دهیار این روستا، به عنوان یکی از دهیاران  نمونه استان ایلام تقدیر کرد و گفت: حیدرآباد روستایی موفق است که می‌توان به عنوان یک روستای الگو مورد توجه سایر دهیاران قرار گیرد.

نبودن پزشک شبانه‌روزی در منطقه، فقدان مکان لازم و استاندارد برای دفع پسماندها، عملی نشدن طرح سیماک، مشکل قطعی گاه و بیگاه آنتن تلفن همراه ، فقدان اینترنت پرسرعت و  کم بودن فشار آب در برخی روستاها و عدم دادن مجوز مراکز دامداری به دلیل واقع بودن میش‌خاص در بالادست سد ایلام و تعلل در اتمام  بازسازی محور ایلام – میشخاص و استقرار شهرداری در جعفرآباد، از جمله مشکلاتی بودند که توسط دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بیان شد که گراوند قول داد این مشکلات را مطرح و در راه حل آنها تلاش کند.

فرماندار ایلام از تشکیل جلسه زودهنگام برای حل مشکلات مخابراتی و ارتباطاتی روستاهای دهستان میش‌خاص خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه همه‌ی دستگاه‌ها پای کار هستند و این مشکلات با اولویت‌بندی حل خواهند شد.

«علی نیکوکار» بخشدار سیوان، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار ایلام، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فرماندار ایلام در روزهای آینده از دیگر روستاهای این بخش نیز بازدید خواهند کرد.

بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام و شامل دهستان‌های میش‌خاص و علیشروان تشکیل شده است.   


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.