استاندار ایلام گفت: برای برون رفت هلیلان و زردلان از محرومیت همه دستگاه ها و ارگان ها باید پای کار بیایند و با یک کار جهادی و انقلابی مسائل و مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جمع مدیران دستگاه های اجرایی که با هدف محرومیت‌زدایی از منطقه محروم دهستان زردلان از توابع بخش هلیلان شهرستان چرداول برگزار شد خواستار استفاده از همه ظرفیت های استان جهت توسعه این منطقه شد و اظهار کرد: بخش هلیلان و دهستان زردلان از محروم ترین نقاط استان هستند که برای رفع محرومیت این مناطق نیازمند یک کار جهادی هستیم .

وی تبدیل شدن هلیلان به شهرستان را در راستای توسعه این منطقه خواند و گفت: برای محقق شدن این امر در تلاش هستیم چرا که این مهم می تواند نقطه عطفی در توسعه این منطقه باشد .

استاندار ایلام در ادامه با تشکر از گروه جهادی امام جعفر صادق علیه السلام که در این منطقه مشغول کار است، تصریح کرد: کار جهادی این گروه قابل تقدیر است و این روحیه خوب جهادگران یاد کارهای جهادی اوایل انقلاب را برای ما زنده کرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به این مهم که هرجا محرومیت باشد میزان آسیب های اجتماعی نیز بالا است، اضافه کرد: برای برون رفت هلیلان و زردلان از محرومیت همه دستگاه ها و ارگان ها باید پای کار بیایند و با یک کار جهادی و انقلابی مسائل و مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

در پایان این نشست پس از بحث و گفتگو اعضای حاضر در جلسه تصمیماتی از جمله اماد شدن دو مجتمع آبرسانی پیامن و میدر تا هفته دولت، ایجاد مشاغل خانگی با اولویت ظرفیت های منطقه، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جهت زیرساخت راه، اختصاص ۳ میلیارد ریال جهت تکمیل مرکز درمانی پیاز آباد و ... در راستای رفع مشکلات منطقه اتخاذ شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.