مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: دختران دانش‌آموخته باید نگرش اشتغال محض در کسب و کارهای دولتی را در ذهنشان اصلاح کنند و به نبال تولید شغل باشند .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «مریم شادیوند» در همایش «دختران، حمایت‌های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار» ، اظهار کرد: نگاه جامعه به دختر و پسر نه جنسیتی بلکه باید با رویکرد انسانی باشد و افراد به سمت انسانیت حرکت کنند .

وی با تاکید بر اینکه دختران جامعه باید آگاه باشند افزود: دختران دانش آموخته باید نگرش اشتغال محض در کسب و کارهای دولتی را در ذهنشان اصلاح کرده و بدنبال تولید شغل باشند .

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام با تاکید بر اینکه  دختران باید به این آگاهی برسند که از ازدواج‌های شتاب زده پرهیز و دانش مهارتی قبل از ازدواج را فرا گرفته تا زندگی موفقی داشته باشند، از خدمات پیشگیرانه بهزیستی در حوزه‌های مختلف بویژه آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد .

«زهرا همتی» مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه دختران جامعه باید رشد توانمندی های فکریشان را گسترش داده تا بتوانند نگرششان را اصلاح کنند، اظهار کرد: رشد علمی به تنهایی کافی نیست بلکه باید فرد بتواند آنرا در رفتار به کار گرفت.

زهرا همتی با تاکید بر اینکه تاب آوری اجتماعی دختران باید تقویت شود و با افزایش دانش خود توانایی تغییر نگرش را در خود تقویت کنند، تصریح کرد: دختران جامعه باید کسب الگوی مناسب اسلامی، ایرانی را مد نظر قرار دهند .

وی شناسایی و بکارگیری توانمندیهای زنان برای توسعه پایدار را رویکرد دولت ندبیر و امید دانست و گفت: دختران جامعه امروز باید مطالبه گر باشند .

«شاپور کردی» معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این مراسم ، اظهار کرد:  یکی از مهمترین این ویژگی‌های انسان سالم، داشتن قدرت خودشناسی و توانایی برقراری ارتباط و تعامل با دیگران است .

وی داشتن احساس مسئولیت، احترام گذاشتن به خود، قدرت ابراز وجود و بیان احساس، احساس لذت در تنهایی و در جمع، ایجاد تعادل بین توانمندیهای شخص با هدفگذاری زندگی، توانایی خود کنترلی، عدم تحقیر دیگران و درامان بودن افراد جامعه از یکدیگر را از دیگر ویژگی‌های یک انسان سالم عنوان کرد .

در پایان این آیین ۱۵ مورد جهیزیه اهدایی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به نوعروسان مددجوی بهزیستی اهدا و از شماری از دختران موفق مددجوی بهزیستی در زمینه‌های ورزشی، تحصیلی و هنری تقدیر شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.