به گزارش خبرنگار ایرنا ، سمیه قاسمی طوسی روز شنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده مازندران افزود که این موضوع در تهیه سند ارتقای زنان و خانواده استان مورد توجه قرار گرفته است.
وی از توجه ویژه در استان برای تهیه این سند و برون سپاری آن خبر داد و گفت : برای این که به سند کاربردی و جامع دست پیدا کنیم ، تهیه آن در مازندران به تیم خبره ، کاربلد و با سوابق کاری درخشان سپرده شد.
قاسمی طوسی با اعلام این که تهیه سند ارتقای بانوان مازندران به مجموعه کاربلدی سپرده شده است که دارای سابقه تهیه چنین اسنادی برای استان هستند و از کارشناسان اجتماعی محسوب می شوند ، افزود : همچنین همکاری دستگاههای مرتبط برای تهیه این سند جلب شد تا از اطلاعات آماری درست استفاده شود.
وی هدف از تهیه سند ارتقای بانوان را آگاهی بخشی و توانبخشی زنان برشمرد و افزود : برای این منظور ، در سند به بخش های آموزش ، سلامت ، اشتغال ، خانواده ، آسیب های اجتماعی ، حرکت بدنی و مشارکت های سیاسی و مدنی توجه شده است .
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری با اشاره به فراگیری آسیب های اجتماعی و ضرورت توجه به حل آنها در سند ارتقای بانوان ، گفت : در این سند خود مراقبتی مورد توجه ویژه قرار گرفته و تاکید شده که برای برای مقابله با آنها با کارها و برنامه های دغدغه مند وارد عمل شد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.