به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز یادگیری توسعه اقتصادی و اجتماعی بهاباد با بیان اینکه بهاباد یکی از مناطق کمتر یافته استان است، افزود: راه اندازی چنین مراکزی در پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی موثر است و این مرکز به توسعه یافتگی منطقه کمک می کند .
وی تصریح کرد : با کمک توسعه می توان سطح زندگی و فرهنگ شهروندان را ارتقا داد و مردم شاد و با نشاط باشند باید از ظرفیت های مردمی در این برنامه ها استفاده شود .
طالبی اظهار امید واری کرد که یکی از کارشناسان برای پیگیری این الگو در بهاباد منصوب شد و امیدواریم که با تعامل و هماهنگی دیگر دستگاه های موظف بتواند در توسعه اقتصادی شهرستان نقش موثری داشته باشد .
استاندار یزد تصریح کرد : با کمک صندوق کارآفرینی امید استان در بحث کارآفرینی اجتماعی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم .
وی ادامه داد: ایجاد شغل های کوچک علاوه بر اشتغالزایی پایدار به بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوارده ها در جامعه کمک می کند که این صندوق به حمایت و تامین مالی این کسب و کارها می پردازد.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در روستاها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده می‌شود، تاکیدر کرد: باید به دنبال بومی سازی مشاغل از طریق شناسایی فرصت‌های منطقه‌ای و ایجاد برندهای شهرستان از محصولات و تولیدات باشیم.
استاندار یزد در سفر یک روزه به شهرستان بهاباد عصر روز پنجشنبه از بخش های مختلف بیمارستان حکیم بهابادی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد بهداشتی و درمانی قرار گرفت .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.