رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی نامزد سابق خود کرده بود.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «علی جمالی» اظهار کرد: در پی مراجعهیک شهروند خانم به  پلیس فتا و طرح شکایتی با این عنوان که مدتی است از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام از طرف شخص یا اشخاصی با ارسال پیام‌هایی برای وی مزاحمت ایجاد کرده، که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

وی با بیان اینکه  در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم یا متهمین احتمالی با ایجاد صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و نشر اکاذیب علیه شاکی اقدام به مزاحمت، تهدید و اخاذی می‌کنند، گفت: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم پرونده که مردی ۲۶ ساله بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد .

رئیس پلیس فتا ایلام  با اشاره به جزئیات پرونده عنوان کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بود با سوءاستفاده از تصاویر خصوصی و فیلم‌های خانوداگی و به انگیزه انتقام جویی و هتک حیثیت دست به چنین کاری زده بود .

وی با بیان اینکه  پس از تکمیل تحقیقات و جمع بندی کلیه مستندات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحول مرجع قضایی شد،  توصیه کرد: کاربران عکس‌های خصوصی و خانودگی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار ندهند .

جمالی در پایان گفت: برابر قانون با افرادی که اقدام به مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی شهروندان می‌کنند، برخورد خواهد شد. لذا از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرم در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات، مردمی به این پلیس اعلام کنند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.