به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ شاهین حسنوند اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن طی روزهای گذشته با حکم قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد که فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می‌کند و پیامک‌های توهین آمیز و تصاویر مستهجن علیه وی منتشر می‌کند.
وی افزود: پس از شکایت شاکی در مرجع قضایی، شناسایی و دستگیری هتاک در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که پس از بررسی‌های تخصصی و شگردهای فنی پلیسی متهم به نام (ع.آ) 23 ساله در همسایگی شاکی شناسایی شد.
رییس پلیس فتای خوزستان توضیح داد: با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر شد که پس از مواجهه با ادله و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد و انگیزه جرم خود را نیز مسائل غیراخلاقی عنوان کرد.
وی یادآور شد: پرونده این متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.
سرهنگ حسنوند تاکید کرد: پلیس فتا با هرگونه ایجاد مزاحمت در فضای مجازی به طور جد برخورد کرده و عاملان چنین جرائمی طبق قانون به حبس از 91 روز تا دو سال یا 5 تا 40 میلیون ریال جزای نقدی و یا هردو مجازات محکوم خواهند شد.
وی در توصیه به کاربران گفت: بهترین راهکار برخورد با مزاحمان سایبری پاسخ ندادن به آنها و در پی استمرار فعالیت مزاحمان شکایت قضائی از آنها است.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.