ضیاء رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این شمار بیش از 6 هزار نفر از ایتام و حدود سه هزار نفر نیز از حامیان محسنین(کودکان دارای سرپرست ناتوان) هستند.
وی با ذکر اینکه عمده این حامیان غیر بومی هستند، گفت: این افراد نیکوکار از سه هزار و 303 کودک حمایت کرده و ماهانه حداقل 500 هزار ریال به حساب آنها واریز می کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اضافه کرد: بر این اساس اکنون هر یتیم و فرزند طرح محسنین مددجوی زیر پوشش این نهاد از سوی حداقل سه حامی مورد حمایت قرار دارد.
رضایی یادآور شد: هم اینک 163 فرزند طرح محسنین این نهاد فاقد حامی بوده و چشم براه حمایت نیکوکاران قرار دارند.
وی با اشاره به آغاز طرح اکرام به ایتام از عموم مردم برای شرکت در این طرح دعوت کرد تا با مشارکت در آن در ماه ضیافت الهی در اجر فراوان این امر خیر شریک شوند.
رضایی در خصوص نحوه اجرای طرح اطعام مددجویان به عنوان یکی از برنامه های محوری و هرساله کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت: طرح اطعام مددجویان در ماه ضیافت الهی امسال از طریق توزیع سبدهای غذایی بین مددجویان اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ادامه داد: بسته های مواد غذایی طرح اطعام مددجویان با اعتبار تخصیصی این نهاد و همچنین مشارکت افراد خیر داخل و خارج استان تهیه و بین مددجویان در حال توزیع است.
رضایی افزود: چنانچه نیت فرد خیری افطاری دادن از طریق غذای گرم به مددجویان باشد در این صورت سفره های افطاری برگزار خواهد شد.
ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغازگر هفته اکرم به ایتام و اطعام نیازمندان است.
بیش از 70 هزار نفر در استان 580 هزار نفری ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.