ضیاء رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاد درصدد است امسال از طریق تهیه سبدهای غذایی و توزیع بین مددجویان این افراد را در ماه ضیافت الهی اطعام کند.
وی ادامه داد: در این زمینه بسته های مواد غذایی با اعتبارهای این نهاد و مشارکت افراد خیر داخل و خارج استان تهیه و بین مددجویان توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به اینکه سال های گذشته سفره های افطاری همزمان با ماه رمضان برای مددجویان برپا می شد، اظهار کرد: چنانچه نیت فرد خیری افطاری دادن از طریق غذای گرم برای مددجویان باشد در اینصورت سفره های افطاری برگزار خواهد شد.
رضایی بیان کرد: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد است که همه ساله در دستور کار جدی این اداره قرار دارد.
وی اجرای طرح مفتاح الجنه، دیدار با خانواده های نیازمند، اجرای طرح اکرام به ایتام و اطعام نیازمندان را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال برشمرد.
مدیرکل کمیته امداد ایلام همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف جلب کمک به نیازمندان در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از افراد خیر و نیکوکار و مسوولان استان برای بازدید از خانواده های مددجویان به منظور کمک به این افراد دعوت می شود.
رضایی اظهار کرد: علاوه بر این در هفته کمک به نیازمندان که از نیمه ماه مبارک رمضان تا 21 ماه رمضان نامگذاری شده این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان خواهد داشت.
وی یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در ماه رمضان امسال همچون گذشته را طرح حامی یابی اعلام کرد و گفت: در این طرح امدادگران این نهاد در طول ماه مبارک بویژه لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس شناسنامه ایتام را در معرض دید عموم قرار داده تا آنها را مورد حمایت قرار دهند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام افزود: این نهاد همچنین در روز جهانی قدس و عید فطر پایگاه های کمک به نیازمندان و جمع آوری فطریه را در مناطق مختلف استان مستقر خواهد کرد.
بیش از 70 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.