به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه با بیان برنامه های پلیس این استان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: ورود به ماه مبارک رمضان نیازمند رعایت آداب و شرایط خاصی است که همگان موظف به رعایت آن می باشند.
وی افزود: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واجب است و همه باید در این ماه، مواردی را که باعث حرمت شکنی در این ماه می‌شود را رعایت کنند.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: از جنبه اخلاقی و شرعی روزه نگرفتن در ماه مبارک رمضان یک گناه کبیره است، اما خوردن و آشامیدن بی ضرورت در ملا عام بی احترامی و حرمت شکنی این ماه عزیز بوده و گناهی فراتر از یک روزه خواری ساده است.
سردار یاری یادآور شد: نیروی انتظامی با کسانی که اقدام به روزه خواری در انظار عمومی کنند و حرمت جامعه دینی را حفظ نکنند برخورد قاطعانه خواهد کرد.
وی اضافه کرد: واحدهایی که قصد عرضه مواد غذایی در طول روز را دارند باید از پلیس اماکن مجوز دریافت و الزاماتی که به آنها ابلاغ می ‌شود را رعایت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه تمهیدات لازم امنیتی و ترافیکی جهت بهره برداری روزه داران عزیز در سطح استان اندیشیده شده است، گفت: رمضان ماه برکت، نعمت و استغفار است و روزه گرفتن یک امر شخصی بوده اما با روزه خوارانی که در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند به صورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.