به گزارش ایرنا، امیر امینی روز پنجشنبه ضمن بازدید از محور ارتباطی ایلام- بدره - دره شهر راهکارهای لازم برای رفع رانش زمین در منطقه چشمه شیرین مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: رفع نقاط پرحادثه و ایمنی تردد در محور ایلام - بدره - دره شهر با احداث واریانت چشمه شیرین در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: واریانت چشمه شیرین به طول هشت کیلومتر اجرایی شده و هدف از اجرای این پروژه رفع نقاط پر حادثه و حذف پیچ های خطرناک محور ارتباطی ایلام - بدره - دره شهر است.
علی اصغر کاظمی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 400 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

** اتمام حفاری تونل موازی راه کربلا
معاون وزیر راه همچنین در بازدید از محور ایلام - مهران اظهار داشت: سال گذشته 26 کیلومتر دیگر از این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت و هم اکنون در سه قطعه این مسیر پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.
امینی ادامه داد: حفاری موازی تونل راه کربلا به طول 700 متر به پایان رسیده و پیمانکار مشغول کف کنی و پوشش بتونی آن است و عملیات اجرایی تونل دیگر 700 متری نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد ضمن اینکه پیمانکاران در سایر قطعات نیز مشغول فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: در مقاطعی از این محور بر اثر بارندگی های اخیر با رانش زمین مواجه هستیم که کار مطالعه و تثبیت این مقاطع در جریان است و مراتب را در قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده مطرح و برای تأمین اعتبارات لازم تصمیم گرفته خواهد شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.