عباس بیش بهار روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز تعدادی از کارگران پیمانکار ایکو وابسته به شرکت او یک در پتروشیمی دهلران اعتراضی نسبت به معوقات خود داشتند.
وی افزود: بلافاصله بازرسان این اداره به پتروشیمی دهلران اعزام و با مسئولان ایکو جلسه ای در این رابطه و احقاق حق کارگران تشکیل دادند.
مدیر اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی دهلران افزود: مشخص شد که تعدادی از کارگران پیمانکاری ایکو نسبت به عدم دریافت مطالبات معوقه خود در ماه های دی و بهمن و همچنین دریافت نکردن عیدی اعتراض داشتند.
بیش بهار یادآور شد: بنا بر اظهارات مسئولان شرکت او یک و قول مساعد آنها ظرف هفته آینده نسبت به پرداخت مطالبات و صورت وضعیت پیمانکار ایکو جهت رفع مشکلات پرداختی به کارگران اقدام می کنند.
475 نفر در پتروشیمی دهلران مشغول فعالیت هستند که 73 درصد آنها بومی هستند.
مجتمع صنایع پتروشیمی دهلران پس از بهره برداری نهایی سالانه بیش از 650 هزار تن محصول اتیلن، پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، سوخت کوره و بنزین پیرولیز تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.
خوراک این مجتمع پتروشیمی از پالایشگاه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ واقع در چشمه خوش تأمین و با خط لوله ای به طول ۴۵ کیلومتر به محل پتروشیمی منتقل می شود.
شهرستان مرزی دهلران در 228 کیلومتری ایلام با ظرفیت تولید روزانه 180 هزار بشکه نفت از مناطق مهم نفت خیز کشور محسوب شده و افزون بر 90 درصد نفت و گاز غرب کشور در این منطقه تولید می شود.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.