به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا شهرستان ایلام اظهار داشت: آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی و اقتدار جوانان کشورمان در عرصه های مختلف روز ناشی از برکات خون شهدا و در سایه ایثار و جانفشانی آن عزیزان است.
وی بر ادامه راه و آرمان های شهدا تاکید کرد و افزود: همه مسئولان و مردم باید خود را مدیون رشادت های شهدا بدانند و در سرکشی به خانواده های شهدا کوتاهی نکنند.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه این‌گونه سرکشی‌ها و دلجویی‌ها از خانواده شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل شود، گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام کریمی تبار هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از آنها در راه مسیر معنوی زندگی عنوان کرد و افزود: خانواده‌های شهدا میراثی گران‌بها برای انقلاب اسلامی بشمار می ‌روند و موجب عزت و پالایش روح انسان می‌ شوند.
وی، متانت، بزرگی و سعه صدر خانواده های شهدا را قابل ستایش دانست و تصریح کرد: امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه‌ها حافظ انقلاب، دستاوردها، آرمان‌های امام راحل باشند و درراه پیروی از منویات مقام عظیم ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه این شهدا بودند که امنیت و آرامش برای جامعه به ارمغان آوردند، ادامه داد: رشادت‌ها، جان‌افشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره صبر، مقاومت، شجاعت و دلاوری در انقلاب اسلامی ثبت ‌شده است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.