به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر این استان افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جهانیان را شوکه کرد و این مساله بیانگر پایبندی این ملت به انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای مبارک است، ادامه داد: این انقلاب علیرغم کارشکنی های دشمنان در حال پیشرفت بوده و به سرعت پله های ترقی و افتخار را یکی پس از دیگری طی می کند.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله ای در ارکان نظام سلطه انداخته و به همین دلیل دشمنان از تمامی اهرم های خود از قبیل تهدید و تحریم برای جلوگیری از روند رو به رشد آن استفاده می کند.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: خدمت در این انقلاب و برای مردم ایران توفیقی الهی است که مسئولان باید قدردان آن باشند.
وی همچنین بر تبیین دستاوردهای نظام در طول 40 سال گذشته تاکید کرد که باید تنها منحصر به دهه فجر نبوده و در تمام ایام سال مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تحسین برانگیز بود و باید قدر این مردم را دانست.
محمد نوذری افزود: امسال برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 ساله انقلاب از کارهای شاخص و قابل توجه بود که با همکاری همه جانبه دستگاه های استان انجام شد و مورد استقبال واقع شد.
وی همچنین از اصحاب رسانه و مطبوعات و رسانه ملی در جهت پوشش برنامه های دهه فجر امسال تقدیر کرد.
حجت الاسلام علی چراغی پور، رییس ستاد دهه فجر استان نیز در این نشست گفت: دهه فجر امسال با تمهیدهای اندیشیده شده 9 هزار برنامه در قالب 10 ستاد و 21 کارگروه در سطح استان و با تعامل مطلوب دستگاههای مختلف اجرایی برگزار شد.
در پایان این نشست از اعضای ستاد دهه فجر استان تجلیل شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.