به گزارش ایرنا،مجید عسگری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران با دکر توطئه های همه جانبه امریکا بر علیه انقلاب گفت: آمریکا با پشت کردن به یک معاهده بین المللی تحریم های یکجانبه شدیدی علیه نظام و ملت ایران اعمال کرده است.
وی تصریح کرد : کاخ سفید برای کارامدی و تحقق اهداف تحریم ،طراحی های مختلف روانی و سیاسی مختلفی مانند اختلاف بین اقوام و قوا و جدایی ملت از حاکمیت را نیز علیه ایران اسلامی دنبال می کند.
فرماندار دهلران هشدار داد: براین اساس هر کس در هر جایگاهی که بخواهد وحدت را خدشه دار کند بداند بر خلاف اتحاد و انسجام ملی حرکت کرده است.
وی حفظ اتحاد و وحدت را رمز عبور از جنگ مبتنی بر تحریم و اختلاف عنوان کرد.
و مقایسه دستاوردهای انقلاب را با قبل ازان با توجه به حجم کارها و اقدامات انجام شده جفا در حق نظام دانست و گفت: پیشرفت و توسعه کشور در حالی است که دشمنان در 40 سال اخیر از هیچ توطئه ای علیه ما کوتاهی نکردند اکنون نیز تحریم ها را دنبال می کنند.
وی از همه آحاد مردم برای حضور باشکوه در اهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و افزود:همه با هر دیدگاه و جناحی روز 22 بهمن را به روز شکوه و وحدت و تجلی اتحاد و انسجام ملی تبدیل کنیم .
عسگری افزود: فرماندار دهلران با اشاره به شناخت از ظرفیت ها و منابع خدادای دهلران،مرز و نیروی انسانی آن گفت:از همه طیف ها و گروه های سیاسی با هر گرایشی برای نیل به توسعه و پیشرفت شهرستان بهره خواهیم گرفت و در این مسیر از ظرفیت همه دلسوزان که هدفشان توسعه شهرستان باشد استفاده خواهیم کرد.
عسگری در پایان به مصوبات نشست مشترک کمیته توسعه و برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان در سفرهای استاندار اشاره و گفت:تمام مصوبات این نشست ها را پیگیری خواهم کرد و تلاش می شود با عملیاتی کردن این مصوبات گوشه ای از مطالبات مردم محقق شود.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.