مجتبی عنبری روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در بخش دولتی و آزاد یک هزار و 761 نفر در قالب 318 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی را کسب کردند که از این تعداد یک هزار و 234 نفر در بخش دولتی و 527 نفر در بخش آموزشگاه های آزاد مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
وی افزود: مرکز دهلران به عنوان دومین مرکز بزرگ استان، حرفه های آموزشی را بر اساس نیازسنجی آموزشی و تقاضا محوری ارائه می کند، به نحوی که امسال در بخش های مختلف صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی تعداد 60 حرفه آموزشی متنوع به متقاضیان ارائه شد.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران یادآور شد: در راستای اجرای تفاهم نامه با ستاد کل نیروهای مسلح و توانمدسازی سربازان وظیفه، تعداد 337 نفر از نیروهای وظیفه شهرستان دهلران (هنگ مرزی، انتظانی، سپاه و ارتش) آموزش های مهارتی در حرفه های آشپزی، نانوایی، سرویس خودرو، رایانه، ایمنی و جوشکاری را در سال جاری فرا گرفتند.
عنبری تاکید کرد: همچنین جهت توانمندسازی دانش آموزان کار و دانش در قالب طرح برون سپاری در سه رشته اتومکانیک، تاسیسات گازرسانی و تاسیسات حرارتی و برودتی و در 9 حرفه آموزشی فنی طی تفاهم نامه با آموزش و پرورش دهلران و موسیان دانش آموزان دوره های آموزشی مربوطه را در مرکز فراگرفته اند.
وی اضافه کرد: دهلران دارای 19 آموزشگاه آزاد فعال است که با اشتغال مستقیم 100 نفر به عنوان موسس، مدیر، و مربی آموزشی نقش مهمی در جهت ارائه آموزش های مهارتی در سطح شهرستان دارد.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.