به گزارش ایرنا، فرماندار سیروان روز دوشنبه در این آئین گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود 228 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جواد رحیمی مقدم با بیان اینکه از این تعداد طرح، 11 طرح افتتاح و به بهره برداری رسیده و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود، یادآور شد: با اجرای این طرح ها در مجموع برای 133 نفر در حین اجرا و 40 نفر نیز پس از بهره برداری اشتغال ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: 9 طرح با اعتبار 44 میلیارد و 260 میلیون ریال در حوزه عمرانی و 2 طرح نیز با اعتبار 33 میلیارد و 700 میلیون ریال در حوزه اقتصادی به بهره برداری می رسد.
فرماندار سیروان تاکید کرد: یک طرح نیز شامل احداث خط برق 63 کیلووات سرابله - لومار به طول 30 کیلومتر با اعتبار 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر در حین اجرا، آماده کلنگ زنی است.
رحیمی مقدمی یادآور شد: سالن ورزشی چشمه پهن کارزان، پل بین مزارع کوره وند، درمانگاه ظهیری، گازرسانی به روستای ظهیری علیا و سفلی، دبستان یک کلاسه چشمه چاهی و دیجیتال سازی ایستگاه های تلویزیونی و باشگاه بدنسازی جوب دراز میرزابیگی از جمله طرح هایی است که به بهره برداری می رسند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سیروان در 65 کیلومتری شهر ایلام، سال 91 از بخش به شهرستان ارتقا یافته و از شهرستان شیروان چرداول منفک شد.
این شهرستان دارای 2 بخش کارزان و مرکزی و چهار دهستان کارزان، زنگوان ، لومار و رودبار است.
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.